Jag är fast

106318-345

Tidigare i somras började jag läsa den första av Stieg Larssons böcker i Milleniumserien,
Män som hatar kvinnor. Den var helt otroligt bra och jag kunde bara inte sluta läsa. Efter
första boken valde jag medvetet att inte läsa andra delen direkt, ville liksom inte att det
skulle ta slut för fort. Men nu så har jag börjat, och denna delen (Flickan som lekte med
elden
) är minst lika bra som den första. Och det bästa av allt, det finns ju en tredje del
också (Luftslottet som Sprängdes) - underbart! Så om det fortfarande finns någon därute
som INTE läst dessa välskrivna böcker,  så kan jag starkt rekomendera dem. Men varnar
samtidigt, man kan inte sluta läsa när man väl har börjat...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback