Far jag kan inte få upp min Kokosnöt...

106318-218

Sommar, sol & Kokos! Tre ting som hör ihop...

Efter att ha provat
The Body Shops produkter med Kokos så är jag helt fast,
doften får mig att tänka på sommardagar, att ta en skön dusch efter en dag
på stranden... Nu används de flitigt året runt och jag är ständigt på jakt efter
nya varianter. Denna Coconut Milk inhandlades under en utlandsvistelse
på underbara Sephora, den är helt fantastisk. Finns även som Body Butter,
Salt Scrub & Hand Wash. Rekommenderas starkt om Du är hooked på
KOKOS!!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, kanske jag ska ta o testa :)

Postat av: Fifi

Anette: Japp, det tycker jag - just wonderful! =)

2007-05-19 @ 19:47:09
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback