Inte som planerat

106318-325

Mina två veckor semester blev inte riktigt som planerat. Jag hade föreställt mig
sol och bad, grillning, massor av fest och glassande på uteserveringar...
Men vad händer, - regnet faller från en ständigt grå himmel i princip varje dag,
Datorn kraschar och inget av allt det som skulle bli gjort blev avklarat! Ibland
blir jag bara så irriterad på tekniken, när den funkar är den bra men när den krånglar
vill jag bara kasta ut allt genom fönstret... Som tur är har jag lite smarta personer
i min omgivning som kan ge mig en hjälpande hand och glada tillrop.

Men, det har inte bara varit grått & trist. Några dagar var riktigt härliga, med bad i både
Vänern och Vättern samt lilla sjön Örlen. Några grillkvällar lyckades genomföras utan regn
och till och med en kräftskiva har prickats av, inte dåligt! =)

Nu återstår bara att få ordning på hemsidan och lite annat smått och gott,
uppdateringen här på bloggen kommer förmodligen inte att komma
igång på riktigt än på några dagar. Men snart så är jag tillbaka
med full kraft med några nyheter i bakfickan...

Kram Fifi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback