Back to Business

106318-335

Nu, efter många dagar framför datorn så är jag tillbaka bland andra
maskiner, nålar, måttband och tråd. Det känns bra, det är där jag
hör hemma. Idag har det skurits tyger till nya, små Original Bags,
ringts runt och jagat ett paket med material som jag bara måste
 ha, helst redan igår. Jag har beställt hem skinnprovskartor
med nya färger som jag granskat och jämfört och funderat över,
och så har jag testat lite olika idéer som krupit fram under de
lediga dagarna jag haft... Det har varit en bra dag!

Imorgon får jag mitt paket och jäklar vad jag ska vara produktiv
imorgon. Ska nog börja dagen med en rask promenad så att
kroppen kommer igång ordentligt...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback