Australian Gold

106318-166

Nu när sommaren närmar sig och det är dax att tänka på solskydd igen efter många
månader utan starka solstrålar skulle jag vilja ge ett litet tips. När jag bodde i USA
så stötte jag på
"Australian Gold" för första gången. Jag har använt deras spray-
produkter och de är superbra, enkla att använda och doftar supergott. Jag har tyvärr
inte hittat dem i Sverige (förutom deras produkter för solning i solarium) ännu men
ska du till USA så gör ett besök på närmsta CVS,  Walgreens (drugstores) eller
nästan vilken mataffär som helst. Där finns de i mängder av olika skyddsgrad,
som gel eller spray, till väldigt bra priser.
Väl värt sina ynka dollars...

(Om Du vet var/om de finns i Sverige så är jag tacksam för info)

//Fifi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback